Na vašo željo in s podatki, ki nam jih posredujete, v naši službi sestavimo in pripravimo za podpis vso potrebno dokumentacijo, ki jo potrebujete pri delu, in vas tako razbremenimo raziskovanja zakonodaje in pravil poslovne korespondence.
Za odprte in poštene odnose v podjetju je z zaposlenimi potrebno skleniti pogodbo o zaposlitvi, potrebno je spremljati njihove dneve dopusta in odsotnosti zaradi bolezni ter beležiti vse druge posebnosti v zvezi z njimi. Vso potrebno dokumentacijo o zaposlenih za vas pripravimo v naši službi ter vam jo po potrebi tudi evidentiramo in hranimo.
Tudi za nakup oz. prodajo izdelkov ali storitev ter za najem ali izposojo najrazličnejših sredstev ali dobrin je potrebno sestaviti pogodbo ali dogovor, ki ju lahko za vas izdelajo naši svetovalci.
Vse dogodke v podjetju je seveda potrebno ustrezno beležiti in evidentirati, saj imajo nekateri pravne, drugi finančne in še kakšne posledice. Vse te skrbi lahko zaupate našemu računovodstvu Solis, d.o.o., sami pa se posvetite razvoju in rasti vašega podjetja.
Naši zaposleni bodo tudi poskrbeli, da boste pravočasno obveščeni, kdaj morate plačati morebitne dajatve ali če morate kaj terjati zase.
Z znanjem in izkušnjami, ki smo jih pridobili z leti poslovanja, vam svetujemo, kako do dobrih in dobičkonosnih poslovnih odločitev.